Krångel....

Då har man snart avverkat den första semesterveckan.
Och den veckan kan man nog summera som BLÖT!!!

Det har varit rätt så lugnt idag....
Jag har bl a bränt ner en heeeel del foton som jag har
i datorn. Och som vanligt så ska det ju krånglas
när jag ska göra något som har med fotografier att göra....suck.
Andra skivan som jag skulle bränna ner korten på, blev
det något vajs med... vad vet jag inte.
Dels så fastnade den i brännan, så jag fick inte upp luckan.
Sen så blev det något error meddelande precis i
slutet på bränningen... som jag inte fattade.
Så nu har jag lagt ner det projektet... för tillfället i alla fall.

Morsan och farsan var förbi här på en av sina
snabbvisiter..... dom ville inte ens ha kaffe...

Mattias är hos sin kompis Markus på kalas.
Och resten av oss är hemma och tar det lugnt.

Men jag har planer på att ta mig ner över och hälsa
på fasters gullungar.... om dom nu är hemma förstås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0