Ladda ner musik....

Jag och Hasse var förbi hos gullungarna.
Lilla Molly hade en rejäl bula mitt i pannan.... stackarn.
Hon och Nellie hade lekt jagning och då i all iver hade
Molly sprungit in i en träpelare som finns i vardagsrummet.
Men, trots bulan så var hon lika glad och sprallig som
hon annars är.

På kvällen var jag och Johanna en sväng in till Ludvika.

Ähum... jag brukade ju förr ladda ner musik från ett ställe...harkel..
och sen första april i år så laddar jag inte ner därifrån längre...ähum..
Jag har saknat att kunna ladda ner låtar... bara så där.
Jag vet ju att det finns sidor där man kan lyssna på musik... men
att det går inte att hämta hem låtarna, så att man kan bränna ner dom
på en cd-skiva. Och jag vill ha cd-skivor... som man kan lyssna
på i bilen.... eller nere i vardagsrummet.
Men idag när jag surfade runt på nätet, så fanns det på en sida olika
länkar till musiksidor... dels sånna som var gratis och dom som kostade.
Minst krångel var det när jag gick in på Cdon:s sida och betalade för mig.
Så nu har jag några nya låtar som jag kan lyssna på i bilen.
Köpte 20 låtar... och summan blev 213 kronor..... hmmmm.

Kommentarer
Postat av: Teresa

Hejsan !

NU har jag semster !!!!WIHOOOOO!!!

Den inleds med ett par extra timmar på Arlanda :o)

Tjejernas flight är tre timmar försenat pga av ovädret som drog över new York igår kväll.... Trist men det är ju bra att de tänker på säkerheten....

De har haft en underbar vistelse - pratatde med dem igår , de hade varit på Boradway och set mamma mia ....jag är sååå avis!! De hade mitt ialltihopa även hunnti med att besöka en isnpelningsplats i stan där C´s favorit från twilight befinner sig ! Det var ju nr1 på hennes lista ...men jag trodde aldrig att farbror skulle ta dem dit... hahaha..men lite strul skulle det bli på slutet... vid incheckningen så tillät det inte C flyga ensam utan vuxen....J fick panik! HUR skulle hon då få med sig lillasyster hem !! Kan du fatta !! Stackars ungar! Här tror man ju - och litar på resebyrån när de säger att det är Ok för de är så resevana...men nu var det nya regler - man måste vara 15 år.... Efter nästan en timmes tjafs och en hel massa dollars dyrare så fick hon med sig syrran hem.(farbror var ju med dem på flygplatsen) Men jag måste checka ut henne och visa leg...då blev ju oron stor...TÄNK om mamma åkt och lämnat id hemma.... men jag har det med mig...så vi får väl se ...jag tror det skall gå bra !! hahahaha Men jag tycker att det är sjukt att hon fick komma IN i USA..men inte ut.....

Nu har vi bara lite över en timme kvar att vänta...

Tur attd et finns datorer med internet för 19:-/ timme :o) hahahahaha

kramkram!!!

2009-07-27 @ 09:15:41
Postat av: Jaana

Åh, vilken tur att det ordnade sig med C... konstigt att dom inte kan upplysa en bättre.. eller har de nya reglerna börjat gälla medans dom var där??? I och för sig så borde dom ha vetat om de nya reglerna då när ni bokade biljetterna... ja, ja...huvudsaken är ju att det ordnade sig.



Kram!

2009-07-27 @ 16:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0