Mammas prinsessa....

Pratade med Johanna tidigare idag.
Ja, vi har väl ringt varandra nästan dagligen... det är
väl någon enstaka dag som vi har "missat"... hahhaa.
Det är nog Johanna som har haft mest behov att ringa,
för att berätta allt dom har gjort och alla dom
har träffat... och sen för att ha lite koll på läget här hemma.

Imorgon på förmiddagen ska dom åka hemåt från Finland.
Dom skulle inte ha bråttom.... dom skulle stanna till
2 nätter efter resrutten.

Johanna har haft det bra... så bra att hon skulle ha velat
stanna kvar där ett tag till.
Jag förstår henne!!!

Hon har träffat jättemånga av våra släktingar... många
av dom har jag inte sett sen jag var barn.
Knappt så jag kommer ihåg hur dom såg ut....
Hon hade tagit kort på många av släkten, så det ska bli
jättekul att få se dom korten.... och alla andra kort
som hon har tagit.

Jag längtar tills hon kommer hem igen!
Även om jag vet att hon har varit i det bästa händer som
man kan vara.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0