Nellies nya vän....

Hasse kom hem med en takbox. Så nu har vi mer
utrymme för packning till Gotland.

På eftermiddagen hämtade jag Nellie.
Jag tog med henne hem till familjen Svenssons och
till Isabelle. Tjejerna börjde leka med varandra på en gång.
Ingen blyghet där heller.

Jag och Jörgen satt ute på deras balkong och tjolade.
Senare kom även Hasse dit.

När vi sen skulle åka hem, så ville inte Nellie det.
Hon hade det ju så roligt.
Så jag lovade henne att Isabelle och hon kunde leka
fler gånger... antingen hemma hos Svenssons eller
om Isabelle kom hem till henne.
Med det svaret blev båda tjejerna nöjda med.

När vi skjutsade hem Nellie, så plockade vi upp Johanna
efter vägen. Sen åkte vi till brorsan och dom och var där
ett tag, så att vi även fick träffa Molly.

Innan vi sen åkte hem igen, så tog vi vägen förbi
China Town och köpte med oss kinamat hem.
Mmmm... det är ju så jävla gott!!!!

På dan gick Mattias hem till sin kompis Markus... och han
är fortfarande kvar där... för han skulle även sova över där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0