Trädgård eller förråd....????

Dagen idag startades med en lugn morgon.
Vi har inte gjort något speciellt.

Kidsen sover länge på morgonen... för länge,
tycker jag. Men då får jag till svar att det är ju faktiskt
sommarlov nu.....

Jag och Hasse satt alldeles nyss på altan och pratade
lite om vad vi ska göra idag.

En tanke var att åka ut med båten, eftersom det är soligt
och uppehåll idag...... sen kom trädgårdsjobb upp.....
och sen pratade vi om att det borde röjas i förråden.....
men det blev inget bestämt.
Men jag ska nog antingen gå ut och börja klippa ner en tuja...
eller så går jag lös på allt bröte i förråden..... vi får se.
Ärligt talat så lockar inget av det, för jag har av någon anledning
ont i ryggen... har haft det i några dagar nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0