Vaknade senare....

När väckarklockan ringde imorse, hade jag stängt
av den.... omedvetandes.
Vaknade med ett ryck klockan 06.10... som är lite
försent för mig.
Stresshormonerna kom fram på en gång.
Fort upp ur sängen och ner och ta sig en morgoncigg....
japp, den skippar jag inte... då kommer jag hellre någon
minut försent. Sen in i duschen och sen fixa  och dona lite
innan det var dags att sätta sig i bilen köra mot Ludvika.
Jag kom några minuter försent...

Efter att jag kom hem från jobbet åt vi grillad hamburgare
med bröd och tillbehör. Hasse hade grillat burgarna.

Efter det blev både jag och Hasse sömniga på ögonen.
Vi slumrade till i sofforna. Men sen blev vi väckta av att
farsan kom förbi här. Ja, jag fortsatte att slumra till efter
väckningen.....

Åh, bara denna vecka kvar att jobba, sen har jag fyra veckors semester.
Skööööönt!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-07-14 @ 02:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0