Mjukglass....

Jag och Johanna har varit till Ludvika en sväng.
Innan vi åkte hem igen, stannade vi till vid
Hillängskiosken och köpte oss en varsin
mjukglass.... så det var min första för i år.
Vi tog i bägare så att vi även kunde ta av den
goda toppingen, noisettsås och nötkross.
Mmmmmmm......

Nu ska jag sitta här vid datorn ett tag, sen är det
dags för min tv-kväll, klockan åtta.
Idag skulle dom köra dubbelavsnitt av "Desperata"....
eftersom det är säsongsavslut..... så det blir till att
titta på tv:n i 3 timmar ikväll.....

Kommentarer
Postat av: Anonym

...hm...då har jag missat att spela in ett avsnitt då..... suck.

Har fixat och donat med altanen + planterat de sista små plantorna som inte dränkts av regnet... har bilder på bloggen nu :o)



Får inte bilderna som jag vill och texten hamnar knasigt.... riktigt trökigt.....



Hur firar ni midsommar ??

Cecilia kommer ju hit så det blir kransar och små grodorna jordgubbar och hela rasket !!!

Jihooooo



kramelikram



2009-06-16 @ 23:51:06
Postat av: Teresa

... jag skrev mitt namn i förra inlägget oxå... men det blev inte med....

2009-06-16 @ 23:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0