Sömnbrist....

Idag är jag TRÖTT!!!!

Jag sov så dåligt inatt... för det var ju så kokhett
i vårat rum. Och inte hjälpte det att jag hade
balkongdörren öppen hela kvällen tills det var läggdags.
Och inte hjälpte det att jag hade vårat sovrumsfönster
öppet och en fläkt på stativ som blåste hela natten.
Det var ändå jättevarmt inne.

Så när väckarklockan ringde kände jag direkt att
det här blir en jobbig dag.

På jobbet hade jag jättesvårt att koncentrera mig på jobb.
Jag var ju så trött... att jag höll på att somna hela tiden.
Och inte blev det bättre av att vi hade ett möte där
arbetsområdeschefen ( min chefs chef ) stog upp och
pratade hela tiden... jag fick KÄMPA för att inte somna.
Usch va pinsamt och jobbigt det var.... för man såg säkert
att jag höll på att somna hela tiden.

Sen kl. 11.20 hade jag ett utvecklingssamtal i Mattias
klassrum med fröken och Mattias.
Där lyckades jag i allafall hålla mig vaken...puh.

Men när jag kom hem så somnade jag på soffan... och jag
hade inte räknat med något annat heller.
Vaknade till när Mattias kom hem från skolan med en hög
kompisar. Men jag är jätteseg och trött ännu.
Så idag blir det inte mycket gjort för min del... jag orkar
helt enkelt inte det....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0