Full rulle...

Idag har det gått i ett....

På jobbet hade jag hela tiden något att göra.

Sen på eftermiddagen åkte jag och Johanna till Ludvika.
Johanna skulle köpa sig en ny mobil.. och jag hade
turen att slippa lägga något i mellan.... hon
fixade det ändå.....

En sån här mobil blev det, Nokia 5800 XpressMusic.

Sen var vi in på Lindex en snabbis. Johanna hittade ett par
fina jeanscapribyxor och en tunika/blus.

När vi kom hem från Ludvika åkte vi till Ica.
Jag hade ett paket som jag skulle skicka och ett som
jag skulle ta ut.
Efter det åkte vi till Konsum och handlade maten som vi
ska äta i morgon... och lite till.
Vi handlade även jordgubbar... som kostade 40:-/ask!!!
Dyrt... men ack så gott!

Hem med alla varorna och packa in dom... sen drog vi vidare igen.
Vi var snabbt till mina föräldrar och hämtade några
krukväxter.
Sen åkte vi hem till borsan och dom... Johanna ville träffa kidsen.
Där fick vi skratta hjärtligt och gott åt Molly.... hon var så rolig.
Nellie var hela tiden i sitt rum... hon hade fått en
sminkdocka idag, så hon lekte med den.
Vi var upp och tittade på den.

Och för ca. 1 timme sen kom vi hem.
Då var det bara att fixa kvällsmat.
Vi gjorde varma smörgåsar med köttfärs.
Och presci nu är dom färdig, så jag ska gå ner och äta.

Ha det så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0