Att handla....



Imorse var jag trött...
Men den här gången var det inte Hasses
"fel" att min sömn blev störd.
Min axel/arm/skuldra värkte så jävligt
( brukar bli värre efter vävningen )
så jag hade svårt att sova överhuvudtaget.
Tänkte först att jag blir nog hemma idag, men, men
jag masade mig till jobbet i alla fall.

Efter jobbet åkte jag till Willys och handlade.
Jag tänkte bara handla det mest nödvändiga.
Så jag slapp bära så tungt.
Men det är ju som vanligt...  jag kan inte gå i affären
och se det varor som också egentligen skulle behövas
handlas, ( men som man klarar sig utan i en dag till... typ )
 utan att lägga det ner i kundvagnen.
Jag tycker att när jag ändå är i affären och vet vad som
är slut eller måste handlas inom snaraste framtiden, så
är det väl lika bra att göra det på samma gång.
Hasse däremot kan handla endast det nödvändiga.... om det
håller sig till max en kasse... hahhaaa.
Han gillar INTE att handla mer... även om det skulle
behövas. Då åker han hellre en gång till... senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0