Bagar-Hasse.....



Jag fick förut ett recept på bröd av Katja.
Hon sa att den var enkel att göra och att den var god.

Så i fredags köpte jag hem alla ingredienser som skulle
vara i brödet. Sen tänkte jag att jag skulle baka den idag.
Men, Hasse var jätteivrig i morse och ville göra den.
Så han rörde ihop ingredienserna och jag smorde
ugnsplåten.

För ett tag sen tog Hasse ut den ur ugnen.
Mmmm... luktar gott!
Få se hur den smakar.
Om jag tycker den är god, så lägger jag ut
receptet här på bloggen.. senare.

Nu ska jag gå ner och börja med lunchen.
Jag ska göra regnbågsfilér i ugnen, med ett täcke
av creme fraiche och dill.
Till det blir det kokt potatis.
Jag och ungarna tycker det är jättegott, men Hasse
äter det INTE. Han tycker ej om fisk... " - Kattmat!!! ",
säger han om fisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0