Ensam hemma....

Idag har jag haft semester.
Jag kände att jag behövde det... har ju varit
så trött, så skönt med en extra ledig dag.

Just nu är Hasse på jobbet och Johanna
är med kompis i Ludvika.

Mattias har varit hos sin kompis Felix, men jag
ringde nyss och bad honom komma hem.
Han ska hem och äta, innan han ska vidare
på Berga Kul... antar jag i alla fall.

Jag ska ev. åka förbi en snabbvända hos
fasters gullungar... få se om jag hinner.

Ikväll är det som vanligt tv-tittande... på
Let´s Dance. I dag MÅSTE ju Elisabeth
åka ur tävlingen. Hon är ju faktiskt inte lika
duktig som de tre andra paren....
Mina favoriter är fortfarande kvar... spännande.
Samulesson och Morgan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0