Försovning....

Min dag idag har kunnat börja bättre, än
vad den gjorde.
Jag försov mig...igen!!!
Vaknade närmare 06.30 och börjar ju
jobba klockan sju... i Ludvika.
Hoppade upp från sängen och gick ner
och tog min vanliga morgoncigg... den kan
jag inte vara utan, även om jag har sovit över.
 ( Det är ju ciggaretten och duschen som gör att
jag vaknar till på morgonen.... )
Sen fort in i duschen och sen var jag väl mer som
en speedad ekorre.... som gick i varv, men
ändå inte fick så mycket gjort.
Men insåg snart att det spelar ingen roll hur jag
än stressar så kommer jag ju att komma försent
till jobbet... så vad spelar några minuter till för roll.
Så då satt jag mig ner igen... under fläkten och
rökte en till ciggarett... nu var det en
"stressa-ner-cigg" jag tog....
Sen fortsatte jag med mina morgonbestyr i liiiite
mer lugnare tempo.
Kom till jobbet strax före 7.30.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0