Gotland igen....

Inget blev som jag tänkt mig idag.
Jag vaknade tidigt i morse....fastän jag var trött.
Så jag gick ner och kollade på tv och tänkte att jag
kanske somnar till den. Men nej då....
Efter flera timmar lyckades jag somna till lite.
Till slut gick jag upp igen och la mig i sängen för
att sova.... och efter ca 2 timmar vaknade jag igen.
Då var klockan redan 12.00!!!!!
Halva dagen hade ju redan gått ju.....
Morsan och farsan kom förbi här och tjolade
och drack kaffe.
När dom gick började jag och Johanna kocka.
Vi gjorde ett ihop-kok som vi bara hittade på.
Och det blev hur gott som helst... tyckte alla.
Och nu sitter jag här framför datorn...
Jag har läst lite nyheter, surfat runt och lyssnat
på musik....
Och nu är det kväller, så denna dag blev kort...

Igår bestämde vi oss för att åka till Gotland igen,
på semestern. Denna gång blir det vecka 32,
Medeltidsveckan och ev helgen i vecka 31.
Vi ska hyra en bostadsrättslägenhet vid
Kronhaga Strand vid Fårösund.
Det är ett nybyggt område, 200 m från havet.
Åh, jag längtar redan!!!!
Det är ju så fint på Gotland.. och sen älskar jag
ju havet....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0