Onsdag kväll....

Så är det kväll.

Hasse kom hem för cirka en ½ timme sen från
Stockholm.... och båtmässan.

Idag var Mattias till Berga skolan ( högstadiet ) på
något som jag inte ens vet namnet på...
Men det är för ungdomar... dom är i skolans mediasal.
Där får dom sitta vid datorerna och spela, skapa spel... osv.
Sen får dom även göra en film eller fota... osv.
Hur som haver, så tyckte Mattias det var kul och vill
fortsätta att gå där.

Medans Mattias var på Berga, så var jag hem till
brorsan med familj.
Som vanligt så var det full fart på de små....
När jag kom dit, så var Nellie uppe på sitt rum och
poppade musik och dansade.
Molly var överallt, som vanligt.
Hon visade sin navel och ville se min... hahhaaa.

Nu ikväll mår Johanna lite bättre....och det är ju
ett gott tecken...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0