Rensning av skor....

Om ett tag börjar "Andra chansen".
Få se om jag ska titta på det.... men troligtvis
blir det väl så.

Rensningen i förrådet har gått så där... jag har inte
hunnit vara där så mycket som jag har velat.
Och det pga av att det blir så kallt åt en.
Men jag har lyckats rensa bort en hel del skor.
Hittills har det blivit en papperskasse skor som ska
slängas. Sen hade Johanna 3 par vinterskor som hon
knappt har använt och ett par vår/höstkängor som hon
inte har använt nå, som jag la undan åt Lina.
Sen blev det en stor papperskasse med Mattias skor
som han knappt har använt... och några mer använda
som fortfarande såg bra ut.
Dom tänkte jag att Nellies kusin Eddy kunde få...
om det är något som duger.

Så senare här mot kvällningen åkte jag och Johanna
hem till brorsans familj och lämnade
kassarna med skor.

Det var full fart på barnen.
Jag och Molly sjöng Imse Vimse flera gånger.
Sen när jag inte orkade mera, så gick hon runt
själv och sjöng på den och gjorde rörelserna till.
Nellie var en prinsessa som även var frisör.
Johanna blev kammad och sen "färgade"
Nellie hennes hår i bla guld... hahhaaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0