Ringt till Estland...

Nu sitter de andra på vävkursen och väver.
Åh, jag skulle också ha velat vara där.
Vill ju bli färdig med soffmattan någongång ju.

Idag på eftermiddagen kom Lina och barnen
förbi här. Nellie gick direkt till "målarlådan" i köket
och tog fram papper och pennor.
Molly gick runt och kikade och i mellan åt satt
hon vid bordet och åt äpple eller gjorde något annat.
Det är full fart på henne.

Sen var jag till frissan. Skönt att bli av med
lite hår. Efter det var vi till Konsum och handlade.
Hur otroligt det än låter, så blev jag sämre av att
gå och handla ( plocka varor i vagnen ) i axeln/armen.
Det är ju inte klokt!!!!!

Idag har morsan och farsan åkt till ett SPA hotell i Tallin.
Dom ska vara där i några dagar.
Jag ringde till hotellet idag och undrade om dom kunde
fixa så att morsan och farsan har en fruktkorg på
sitt rum när dom kommer dit i morgon.
Och det gick bra. Dom var jätte trevliga.
Så dom ska fixa lite olika frukter, lite godis och sen
en flaska likör och ett kort. Först tänkte jag på
champange, men fick reda på igår att varken
morsan eller farsan tycker om det....
Jag ringde även ( igår ) till Siljan Line och undrade
om dom kunde ställa in drinkar och sånt i deras
hytt . Men det gick inte. Man ska ringa minst
96 timmar före avresan. Typiskt!
Men brorsan sa att vi får väl fixa det åt dom när dom
ska åka hem igen på båten.
Vi ska även höra om man kan boka en visning på
kommandobryggan... brorsan skulle ringa
i morgon och  höra sig för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0