Trevligt besök....

På förmiddagen åkte Hasse och Mattias
till Uvbergsbacken och åkte slalom.
Medans dom var där, fick jag trevligt besök.
Det var Teresa, hennes bror John ( kom lite senare )
och Johns dotter Cecilia.
Roligt att träffa John och Cecilia, det händer
inte så ofta... eftersom dom bor i Västerås.
Cecilia var så söt och rolig.
Sen är hon väldigt lugn av sig och inte så värst
blyg av sig heller... lite reserverad i början.
Men både jag och Johanna fick kramar av henne.

När vi hade ätit lunch ( potatisgratäng, ostsnitsel och
sallad ), åkte jag och Johanna ut och försökte
hitta fina fotomotiv i det vackra och soliga vädret.
 Det gick väl så där. Något kort blev det väl.
Det var ju så blött överallt....

Sen åkte vi hem till brorsan med familj.
Gullungarna hade disco och dansade till
"Mamma Mia" låtar. Så det var verkligen fullt ös.
Sen "lekte" och "busade" Johanna med dom.
Hon hade fullt upp... hahaaa.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Heeej !

Ja ..en promenad i rask takt med liite avslappning hemma hos dej var precis vad jag behövde.... Nu mår jag så mycket bättre. Fast känner mig lite nere.... men det är väl för att det är måndag imorgon och jag är inte van att känna så... har liksom inte brytt mej om vilken veckodag det har varit. MEn allt kan ju inte få vara bra..eller ?

kramkram

2009-03-15 @ 20:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0