Rensning på gång....

Idag sov vi lite längre... hmmm.. kanske för
att vi gick och la oss senare i går/i natt..

När jag vaknat till ordentligt, så gick jag in i
vårat  hemska förråd och fortsatte med
att rensa bland alla dessa skor man har.
Men eftersom det inte finns värme där inne, så är
man där i omgångar. I mellan åt måste man ut
därifrån för att värma upp fingrarna.
Men det hjälps inte att det är kallt... jag har tröttnat
på vårat stökiga hem... med saker överallt.
Men med ett fullt förråd, så får man ju inte undan
saker från de övriga hemmet ( det man vill spara och
använda senare... typ ) och då blir det liggande
lite här och där... och ibland flyttas dom runt lite... osv.
Så istället för att försöka städa eller plocka och stuva undan
 saker där det egentligen inte hör hemma, så
kommer jag att lägga all min ork ( dom gånger jag har den )
till att städa i förråden och vinden.. tills jag är nöjd.
Sen är det bara att fylla dom igen med nytt bröte
från de övriga rummen... hahhaaa... suck.

Just nu har jag en mangel stående i förrådet, som är
i vägen för mig... eftersom jag inte använder den.
Men jag har tänkt att den kanske kommer till
användning någon gång... men idag tänker jag
annorlunda ( tillfällig sinnesrubbning?... hahhaaa )
eftersom jag är på "rens-humör"....
Så är det någon av er som läser min blogg som
känner att ni är i större behov av mangeln än jag eller någon
annan som ni känner, så passa på att höra av er
till mig... medans jag fortfarande är beredd att lämna
ifrån mig den...hahhaaa... jag säljer den till en billig peng.
Vill ni se hur den ser ut, så kommentera det så lägger
jag väl ut en bild här....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0