Hundrädd.....

Mina nära och kära vet att jag är hundrädd.
Dom flesta i alla fall.
Och det är inte lätt att vara hundrädd...
Många som EJ är det, har ingen som helst
förståelse för att man är rädd för ALLA hundar.
Stor, liten, söt, ful, valp, snäll... osv.... man är
helt enkelt rädd för dom alla.
Vissa hundar ger mig mer kalla kårar och rädsla
än andra hundar.
Jag är inte helt obotlig... för får jag bekanta mig
med en hund i min takt och på mina villkor, så kan det
faktiskt bli så att jag är inte livrädd för den.... om den
är lugn osv. Men om den skulle börja skälla av någon
anledning, då blir jag lite skakis.... och osäker...
Somrarna är värst, för då finns det lösa hundar
ÖVERALLT... stranden, skogen, gatan... osv.
Och jag HATAR det!!!!

Här kommer bilder på hundar... så som jag ser dom...
farliga, hemska... 



Ärligt talat... finns det någon som INTE skulle bli
rädd om man mötte denna syn????




Även små hundar kan se skrämmande ut...











Jag förstår att den vita hunden ser lite rädd ut....
















Huvva.. vilka tänder....



Jag skulle svimma om jag hade sett detta... tror jag...













Hunden ser ut att vara helt galen ju... och vilken käft... och vilka
huggtänder....





Trackback
RSS 2.0