Dyr Ludvika-resa....

På förmiddagen jobbade jag.

På eftermiddagen åkte vi alla till Ludvika.
Jag och Johanna hade synundersökning.
Johanna för linser och körkortet och jag för
terminalglasögon.
Men innan synundersökningen var vi först
på Åhlens och kollade lite.
Mattias hittade något dataspel, Johanna en
bok och jag köpte 2 st böcker åt Mattias.
Sen gick vi till Bergslagskonditoriet och fikade.
När vi fikat färdig gick vi till olika affärer.
Jag och Johanna gick till Lindex.
Där var det rätt så mycket folk, så man fick ju
stå och köa vid kassan...
Johanna hittade tröjor, jag hittade byxor, tröjor, t-shirtar
 strumpor och handskar till Mattias och sen blev det även
tröjor och byxor till Nellie och Molly.
Till mig köpte jag ett svart linne.
Hasse hittade skor åt sig på Intersport.
Så denna Ludvika resa blev mycket dyrare än vad jag
hade tänkt mig....

Eftersom det är fredagkväll, så är Mattias på
Berga Kul... vart annars?

Jag sitter och väntar på att klockan ska bli 20.00.
Då är det FINAL på "Let´s dance"!!!!




Kommentarer
Postat av: T

Hmmm...Det låer inte som det blev nån Falu-tripp för Johanna.... Synd i såfall... jag vet vad viktiga de där träffarna är...speciellt nu när hon mår dåligt....

2009-03-28 @ 06:51:37
Postat av: T

JOtack ! Vi var oxå in till Ludvika på eftermiddagen !!! UNdrar om det blev dyrt för alla ??? hahhahha Jag köpte nya Walking skor...Björn fyndade skor han med ( När det är nedsatt från 1500 till 940 så är det ju rea ..men såååå dyrt ändå !!) Jag skulle ha byxor att ha när jag är ute och stavpromenerar....hittade en hel dress - både byxa och jacka nedsatta från 1199 till 499 !! En Walkingdress - hahahhah - vart tog de vanliga träningsoveralllerna vägen ??? Ok - detta VAR bättre tyget andas ju och är tunnare än WCT och därmed lättare oxå. Vilken känsla att prova OCH köpa kläder på en sportaffär !!! Man tar ju av gammal vana den största storleken...och det var för stort !!! Skorna....fick lov att bli mindre storlek oxå - ??!!!! Försäljaren tittade så konstigt på mej så Björnsa : Tja har man tappat 28 kilo så blir väl även fötterna mindre .... Försäljaren blev jätteglad för min skull och plockade i vattenflaska och nya pluttar tillstavarna i kassen utan att ta betalt - FORTSÄTT jobba på så ! sa han :o)

Kändes sååå bra. Sen skulle jag in på Lindex...behöver köpa mindre byxor och BH.....MEn kom ju på att KappAhl har sååå mycket bättre byxor för mej .tajtare ben och så... Jeans alltså. Nu är det mycket man vill ha när man kan köpa mer. Åhlens hade oxå mycket fina kläder.Men det är ju liiite svårt att köpa sommarkläder nu när man inte vet vilken storlek man har till sommaren......

Vilka konstiga problem !! hahahhaha

KRAM KRAM

2009-03-28 @ 07:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0