Läppförstorningar.....



På jobbet en dag, satt vi och pratade om
en kändis som hade gjort läppförstorning.
Och då sa jag att jag hade en bild just på denna
kändis och några till som jag hittat på internet, men
ännu inte hade lagt ut på bloggen.
Då undrade Katja om jag inte kunde lägga ut
bilderna nu i helgen.
Och eftersom hon är en av mina trogna läsare,
så uppfyller jag hennes önskan nu.

Personligen tycker jag att det inte är fint med
läppförstorningar... det ser ju ut som om dom hade
fläskläpp ju. Nä, jag tycker att dom var finare
innan dom sprutade in Restylane i läpparna.
Vad tycker ni????

Och det är inte bara läpparna dom har ändrat på.




Lara Flynn Boyle




Shaune Sand




Tori Spelling




Linda Rosing




Nicole Kidman




Brittany Murphy




Donatella Versace




Hunter Tylo




Lisa Rinna




Meg Ryan




Pete Burns

Trackback
RSS 2.0