Sovställen....

ZZZZZZzzzzzzzzzzzz......
Gäsp.... idag är jag TRÖTT.
Igår kväll var det lite svårt att lägga sig i tid.
( Sommartidens fel....)
Och sen inatt vakanade jag av att Hasse
hade femtioelva hostattacker... ibland lät det
som om han höll på att kvävas.... och ibland lät
han som... jaa-a...inte vet jag.
Och gissa om man kunde sova i det oljudet?
Näpp! Jag låg vaken länge innan jag lyckades
somna om...
Så idag har jag nog kunnat somnat var som helst
och hur som helst....
Som tex dessa människor...




Det luktar gott i alla fall.....







Nackspärr på köpet....



En annan variant av nackspärr på köpet....



Resesäng eller????



Om man gillar att ha det trångt.....







Sovkupe???



Har man ingen kudde, så kan man ju alltid använda andra
trappsteget på trappan....



Vill man vara vig och smidig, så måste man även tänka på det när
man sover.....



Varför ränna fram och tillbaka mellan toan och sängen på nätterna,
när man kan göra så här????



Om man vill garanterat sova ifred på pendeltåget, så kan man
göra det så här....



Gäller att utnyttja alla platser om man är trångbodd...



Vill man leva farlig även när man sover, så är det här ett av sätten.



Är det, det här som kallas för våningssäng????



Leka tar på krafter.....
Trackback
RSS 2.0