Apoteket....

Vid 11.30-tiden åkte jag ner till apoteket för att
hämta ut antibiotikan och värktabletterna.

Men jösses!!! Vad folk det var där!
Överallt!!!
Dom stog här och där, så man kom inte åt
att titta i hyllorna.
Och väntetid var det ju också, för det var bara
2 st som jobbade där.

Så det var bara att vänta... och vänta.

Igår kom Hasse på att vi hade ju inte betalat
räkningarna för förra månaden.
Men herregud, hur glömsk får man vara???
Jag har inte haft en enda tanke på dom ( nej, för
allt min energi går åt att stå ut med smärtan och bölden ).

Så nu när jag har bloggat färdigt, ska jag ta itu med
räkningshögen...suck.

Kommentarer
Postat av: Teresa

Usch då...nu låter allt värre än vanligt... :(



När du mår bättre får du ta en tur upp på berget ! Här är luften lätt att andas ! Lillpluttan kommer och förgyller dagarna lite nu och då... hon har kommit på att faster bor bakom träden :o)

Jag var ute å sprang idag !!!!! Vilken känsla ! Det var KUL !!! Det trodde jag aldrig om mig själv !! hahahaha

Nu har vi fixat färdigt i tv-rummet... det blev faktiskt JÄTTE BRA ! Fast det var Björn som valde tapet.. :o)

Jag ska ut å sola.... en liten stund... det är hett som attan !

kramelikram !

2009-05-02 @ 13:40:59
Postat av: Jaana

När jag blir bättre ska jag göra ALLA saker som man INTE kan göra NU!!!!

2009-05-02 @ 15:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0