Besök....

Sitter fortfarande här vid datorn....

När vi hade ätit satt jag mig ju här och skulle
smälta maten. Men jag hann inte sitta så länge...
för brorsan, Nellie och Molly kom förbi här.
Så då var det bara att gå ut och titta när kidsen
hoppade studsmatta.
Sen när dom åkte, så gick upp hit igen och skulle
avsluta det jag höll på med.
Så därför är jag fortfarande kvar här.

Men det är ju så typiskt.... det slår nästan aldrig
fel... när jag har bestämt mig för att dona och fixa här
hemma, så  är det alltid någon eller flera som kommer
förbi här eller på besök.
Och man vill ju inte be dom att gå, för man tycker ju
att det är trevligt med besök....
Ja, ja... stöket och rensningen försvinner ju ingenstans
.... den finns ju kvar där.... tyvärr...suck....

Men snart ska jag gå ner och fortsätta med kylskåpet
och sen ta tag i något nytt "rensobjekt"......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0