Eurovision Song Contest 2009.....

GRATTIS NORGE
och
ALEXANDER RYBAK!!!!




Jahapp... då ska jag försöka ha lite åsikter om
tävlingen igår.....

Jag lyckades hålla mig vaken hela programmet,
men jag fick kämpa lite mot slutet.

Jag hade väl ingen direkt favorit.... sån som jag kände
att, wow, denna låt måste vinna....
Det fanns många låtar som jag tyckte var helt okej...
som gick att lyssna på.... men ingen låt som
fastnade så där direkt i huvudet... och idag kan jag inte
ens nynna till någon låt.... jo, kanske Norges.

Vilka var då låtarna som jag tyckte var helt okej?
Hmmm... kommer knappt ihåg det heller... men några
kommer jag ihåg... som Estland....Azerbajdzjan....
Albanien.... ja och några till....

Norges låt var också bra... och jag tycker det är
roligt att Norge fick vinna tävlingen på sin egen
nationaldag ( eftersom klockan var övar midnatt ).
Och killen var ju så söt!!!

Vad ska man säga om kläderna då?
Det brukar ju vara ett samtalsämne för sig...
Hmmm.... få se nu....
Som vanligt så är det ju vissa som tror att naket
och sexigt ska gå vägen.... och sen vissa som har helt
normala kläder ... och sen vissa som har kläder som
ser ut att vara designade av lekisbarn.....

Här kommer några exempel...



Tyskland satsade på bar bringa, tajta paljettbyxor och för säkerhets skull
tog dom med burleskartisten Dita Von Teese...



Albanien satsade på sexigt..med kort, kort klänning. Sen hade dom
även anlitat lekisbarn till att designa en modernare variant av
Spindelmannendräkten och Jokern ( i Batman ).....



Norge ville även kunna använda sina kläder på andra tillställningar också.
Helt normalt uppklädda.... enligt mig....



Ukraina körde på naket, läderremmar och maskeradkläder.....



Malta hade enligt mig helt normal klänning... som går lätt att även
använda till fler tillställningar... kanske inte den glamorösaste, färggladaste,
väldesignade klänning...men helt okej i mitt tycke....jag gillar ju svart...





Trackback
RSS 2.0