Hittills idag.....

Dagen hittills har varit lugn.

Förmiddagen gick åt att somna av och till på
soffan och framför tv:n.

På eftermiddagen åkte jag hem till familjen Svensson.
När jag kom dit var det bara Tina och Isabelle som var
hemma. Men innan jag åkte hem, så träffade jag på
de andra i familjen med....

Vi satt ett tag ute på balkongen och drack kaffe och tjolade.
Men till slut blev det lite väl blåsigt och kyligt, så vi gick
in istället.....
Det var trevligt att träffas... var ett tag sen sist.

Hämtade Mattias från han kompis Mikael.
Sen åkte vi och Johanna hem till min bror med familj.
Vi skulle dit och titta på Nellies hamster, Rut.

Eftersom jag inte gillar den sortens av djur, så var jag upp
en snabbis på hennes rum och tittade snabbt på
buren med hamstern i... huvva.
Johanna och Mattias var mer förtjusta över den lilla söta musen...
som dom själva sa.

Hasse kommer hem från kryssningen vid åtta, halv nio-tiden.
Få se om han ringer att jag ska hämta honom ....?
Pratade tidigare idag med honom och då var han lite "slirig"....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0