I hemmet lugna vrå....

Usch, vilket tråkigt väder vi har idag....

Jag har bara varit hemma och tagit det lugnt.
Ja, jag har väl slumrat till på soffan...
Jag har sovit så dåligt i natt, för jag har så ont
i båda axlarna och nacken... och inte vågar jag ta
någon värktablett, eftersom man inte skulle göra det
när man hade nässelutslag.... jag har ju lite prickar kvar.
Var värken kommer ifrån har jag ingen aning om....?

Jag är hemma alldeles själv.
Hasse jobbar eftermiddag, Johanna är i skolan
och Mattias har följt med sin kompis Markus hem.

Om 2 timmar ska jag på en skön och
avslappnande fotvård.
Det ser jag fram emot... som vanligt.

Sen ikväll ska vi ha en liten avslutning på vävningen.
Vad det blir vet vi inte... utan det är en överraskning.
Det brukar vara att vi ska äta något någonstans som
läraren har fixat.
Förra året var vi till Vanbo Herrgård och åt
en jättegod pastasallad med bröd till + efterrätt
( som jag ej kommer ihåg vad det var ).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0