Lyx på sjön....

Just nu är Hasse iväg och skjutsar kidsen
till Seppo. Dom ska sova över där tills imorgon.
Deras storebror Martin är också där.
Dom ska bl a gå på Ludvika marknaden.

Men dit ska INTE vi.... för vi ska åka ut på sjön!
Åh, vad vi ska njuuuuuuta av att vara ute med båten
för oss själva.... inga kids som gnäller eller
bråkar med varandra.... eller som tjatar
om det ena och andra.... eller som ska hela tiden
ha ens uppmärksamhet.....

VILKET LYX!!!!!

Jag har precis fixat färdig våran matsäck, så nu klarar
vi av att vara ute heeeeeeela dagen på sjön.
Det ska inte gå någon nöd på oss vad det gäller
ätbart och vätska.

Nej, nu har jag inte tid att sitta här, för jag ska gå ner och
packa ner solskyddslotion.... några tidningar.... mina
akvarellgrejer ( om jag får lust att vara liiite kreativ )....
handduk ( ifall vattnet känns lockande..).... kameran...
och lite annat smått och gott.

Ha en bra dag... för det ska JAG HA!

Skepp ohoj!


Kommentarer
Postat av: Tina

Jag är inge avundsjuk.....

2009-05-30 @ 12:24:40
Postat av: Teresa

....nä inte jag heller.... INTE alls.... suck.....

2009-05-30 @ 12:28:09
Postat av: Jaana

Tina & Teresa: Haha hahahaaa....

2009-05-30 @ 22:05:54
Postat av: Teresa

.... nu är du hemma ser jag... säkert bränd av solen...och .... eller...underbart utvilad ??

2009-05-30 @ 22:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0