Sega och trötta....

Gäsp... jag är så trött och seg.
Jag har inte gjort något annat än sovit,
tittat på tv och surfat på datorn.
Jag blir så trött av Tavelgylen.

Min prickiga "kostym" bleknar för var dag.
Sköööönt!!!!!

Hasse är också seg och trött idag... men det
är ju självförvållat för hans del.
Kryssningen var tuff...hahhaaa... mycket sprit
och lite sömn....
Men han gick upp nyss och åkte iväg till sin morfar.

Mattias är hos kompisar och Johanna är hemma.

Jag ska väl gå ner och göra lite mat....
Lockar mig inte nå, men det lär ju göras...suck.
Det får blir något enkelt... typ köttfärs och makaroner...

Ni som läser min blogg, har ni några bra tips på god
och enkel mat... som går fort att göra iordning????
Då får ni gärna lämna recept på det åt mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0