Står inte ut....

Jag har nyss ringt sjukvårdsrådgivningen...igen.

För jag står inte ut med denna jävla smärta!!!

Hon tyckte att jag skulle åka till Ludvika akuten och få
antibiotika utskrivet.

Hmmm... så det är väl bara att åka dit.
Förhoppningsvis så slipper jag sitta där i timmar och vänta.
För mitt fall är ju inte akut, så alla andra som söker
akuten samtidigt lär väl få komma in före mig....

Hasse har precis gjort iordning tacos.
Men jag väntar nog till jag har varit till akuten.
Är ju lite nervös över vad dom ska göra....

Men skit samma vad dom kommer fram till.
Nu vill jag ha bort eländet!!!!!

Oj, nu kom Nellie och Molly hit.
Dom ska hoppa studsmatta.
Så akuten får vänta.
Jag ska gå ut och titta när dom hoppar.

Tjingeling!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0