Tillbaka från Ludvika...

Vi har nyss kommit hem från Ludvika.

Vi åkte inte då när jag skrev det i förra inlägget.
För Hasse var först iväg till sin morfar.
Men sen när han kom därifrån åkte hela
familjen istället.

När vi kom fram till Ludvika, så spöregnade och
blåste det. Rena ovädret ju.

Vi var in på pizzerian vid Willys och åt
våran kvällsmat.
Sen när vi var proppmätta och belåtna, så
gick vi över till Willys och handlade.
Men det blev inte så mycket som jag
hade tänkt mig....
( kanske för att jag tappade bort inköpslistan ).



Kommentarer
Postat av: Teresa

Tjolahoppsan !

Låter ju osm ni är friska nu iallafall !

Hm....det känns som om du läser här mer än din mejl....eller rättare sagt - du är iallafall snabbare på att svara här än på din mejl...och det är för och nack delar med att inläggen postas direkt då... men allt för att göra Jörgen glad eller hur ??? fniss

KUL att Sofia hittat till FB..saknar iallafall Katja där !! Hela Finland har ju Fb - men inte Marjo?? :o)

Vad blir det i helgen ?

Jag ska NJUTA av ledighet och måla..... men bara lite - tv -möbeln iallafall..... Å LOPPIS på lördag !!

Det har varit en lång vecka med många sena dagar. Idag tog jag sovmorgon och ska nu ner på gymet - jag har gått ner 75 pounds nu !!! Känns MYCKET roligare att säga det så - för det bli ännu mer !!!

hahahahhaahha Jag hoppas vi ses i helgen !! KRAM

2009-05-08 @ 07:25:56
Postat av: Jaana

Jadå, vi är friskare....

Vi har inte planerat något ännu för helgen.

Mycket beror på vad det blir för väder.

Men har jag en lucka med ingenting, så kan jag/vi kika upp till dig/er under helgen... men som sagt, jag lovar inget. Det finns ju huuuur mycket som helst att göra..bara man har ork och lust....

Grattis till dina 75 pounds!!! Du är duktig!!!

Kram!!!!

2009-05-08 @ 14:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0