Grejer, grejer, grejer....

Just nu sitter jag här vid datorn och lyssnar
på musik... och försöker sjunga med....så gott jag kan.

Hasse är hos sin morfar.
Mattias är hos en kompis... vart annars???
Men han ska komma hem snart.

Tidigare idag var min snälla mamma förbi här med
muffins och blåbärspaj som hon hade bakat idag.

Jag var in i våra stökiga förråd och gick
 igenom saker och ting och sorterade och försökte städa.
Suck...vad grejer vi har!!!!!
Man vet inte vart man ska börja.....

På eftermiddagen var Hasse ute och fixade med båten.
Jag och Johanna var också ute på gården.
Johanna hoppade studsmatta och jag började med
lite trädgårdsjobb.
Lina, Nellie och Molly kom förbi när vi var ute.
Kidsen ville hoppa studsmatta.
Och som vanligt så är det roligt när dom kommer förbi.

När jag var tidigare idag inne i förråden och donade, så
hittade jag en hel massa VHS-videoband efter ungarna.
Dom passade jag på att ge till Nellie.. för hon älskar tecknade
Disney filmer... så det blev en proppfull påse med filmer.
 Sen hade jag även hittat kassar med
Johannas kläder, som jag också passade på att visa för Lina.
Eftersom det var kläder som legat ett tag och som var i
mindre storlekar, så kanske dom passar Lina.
Och det blev en stor rågad papperskasse med kläder som
Lina skulle ta med hem och prova.
Åh, vad skönt att bli av med något...även om det inte märks
ett dugg i förråden. Men man måste ju börja någonstans....

Snart ska jag gå ner och kolla på "Expedition Robinson".






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0