Varmt ute...

Åh, idag är det ju riktigt varmt ute.

Teresa, John och lilla Cecilia kom förbi här
på eftermiddagen.
Vi satt ute på gården och drack lite kaffe tjolade.
Cecilia hoppade studsmatta med både pappa John
och faster Teresa. Det tyckte hon var kul!

Det blev riktigt varmt i solen, så jag var tvungen
att flytta mig till skuggan ibland.

Annars idag har jag bara varit hemma och så
förblir det resten av dagen med.
Tyvärr, så hindrar min böldjävel mig i mycket.
Så jag pendlar mellan att sitta på en stol ibland, som
gör ont och sen ibland går jag med stor möda till
soffan och halvligger.
 
Det retar mig att jag inte kan vara ute och fixa
i trädgården och njuta av det fina vädret.....

Märker ingen skillnad på bölden efter spritbadet igår och
inatt...suck. Så inte vet jag om jag måste kontakta
vårdcentralen på måndag och få utskrivet lite antibiotika?
Vad drygt... tycker jag!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0