Akvarell målningar.....

Här på eftermiddagen var jag iväg till apoteket,
Ica Pilen... var dit och hämtade ut ett paket från Ellos.
Jag hade bla beställt ett par svarta jeans till Mattias, men
i påsen var det en vadderad bikinitop... hmmmm.... borde
dom inte ha märkt skillnaden på ett par jeans och bikiniöverdel????

Jag var även ner till Kupan... Röda Korsets seconhand.
Men jag fyndade inget.

Just nu är Mattias på handbollsträning, Hasse på jobbet,
Johanna sitter framför tv:n och jag ska alldeles strax åka
till min akvarellkurs.
Som jag har skrivit flera gånger förut, så är det ju så roligt
att måla med akvarellfärger... för det är inte det lättaste... när man
ska försöka hitta sättet att måla det olika tekniken...osv.

Jag har hittat lite olika akvarell målningar från internet, där man
ser lite olika sätt att måla... olika sorters motiv....









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0