Doobidoo-kväll... den sista...

Eftermiddagen gick till att sova. Jag hade
jättesvårt att hålla mig vaken... hur jag än försökte.

Eftersom våran matsal ser mer ut som ett förråd....
påsar med grejer överallt.... och massa annat.... så
tänkte jag för ett tag sen att jag skulle börja röja lite.
Men det gick inte så bra... jag blev alldeles yrslig... varför
vet jag inte.... kanske för att jag har så ont i axlar och nacke...
och att det är väldigt spända.....

Så nu har jag tagit en liten paus... eller så blir det
en lång paus resten av kvällen... vi får väl se.

Men klockan åtta ska jag se sista avsnittet på
"Doobiboo" för den här säsongen.
Kvällens tävlande är dessa.....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0