Min lördag.....

Det verkar som om "mina" sjuklingar mår bra nu.
Hmmm... undra vad det var för "sjukdom" dom åkte på???
Lika snabbt som dom fick den, lika snabbt blev dom friska.
Konstigt.....

Eftersom Johanna var frisk och pigg, så ville hon ut på en
"fotosafari" på eftermiddagen... i det fina vädret.
Så vi åkte en runda.
Men när solen gick ner, så blev det ruggigt... brrr.




Blå  himmel... med vita moln.... ljuvligt.... för det var ju ett bra tag
sen som man fick njuta av det.




Björsjö fick besök av oss och våra kameror......



Här går solen ner.... och på himlen är det större och gråa
moln.... men ändå.... så är denna vy fin.. tycker jag.




Min bästa "fotosafari-kollega"......


Efter att vi kom hem från våran fotosafari, så färgade jag håret på
Johanna.... utväxten koncentrerade vi oss mest på.
Fy sjutton vilket tråkigt göra det är..... nu blev jag påmind om varför
jag inte färgar mitt hår själv... utan istället går jämt till frissan.....
Jag sa till Johanna att det var sista gången jag ställer upp
och kladdar med den stinkande och kladdiga färgen.

För tillfället är det bara jag och Hasse som är hemma.
Mattias är hos sin kompis Felix.
Johanna och hennes tjejkompisar skulle ha en tjejkväll.... då dom
ska laga mat, titta på film och umgås.

Själv ska jag nog sitta med min sambo framför tv:n och äta
lite "lördagsgott"..... naturchips med dip.

Ha en trevlig lördagkväll!!!!

Trackback
RSS 2.0