Insperationslös......

Tisdag = ett träningspass hos sjukgymnastiken, på morgonen.
Puh... idag var det jobbigt.... det tog emot... både
här och där.... men det var bara att göra så gott man
kunde och orkade.

Sen har dagen fortsatt i ungefär samma tecken....
det var motigt att jobba.... allt gick så segt.
Efter jobbet var jag och Johanna till Åhlens.
Johanna skulle ha strumpbyxor och lite smink.
Jag hade ingen som helst lust att kolla på alla
dessa varor.... hur jag än försökte.... det blev
mest lite slötittande.
Sen när jag kom hem, så fanns det ingen som helst
insperation och ork till att städa ( som jag hade tänkt göra )..... utan
jag var "tvungen" att sova lite.... för så TRÖTT var jag...
och är det fortfarande......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0