Känner mig helt färdig......




Jag var ju iväg på akvarellen, men det blev inte som jag trodde.
Jag orkade inte hitta någon insperation att måla av det som fanns framme....
det var en fiol....en blomma i kruka..... en högre ljusstake med ett
värmeljus i.... en rödvinsflaska.
Jag bara kände att jag orkade inte koncentrera mig... så jag satt och
kladdade och målade vått-i-vått med olika färger.
Fastän jag inte var så pigg och alert, så var det trevligt att bara
vara där... och lyssna på de andra.
En av kursdeltagarna hade med sig kaffe, the och hemgjord
kladdkaka.... så det var så gott så att fika lite.

Nu ska jag gå och lägga mig.... för jag är såååå trött och slut....
och värken här och där har hållt i sig hela dagen.... så det bådar
inte så gott för att få en bra nattsömn.... suck.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0