Sjuklingar..... svininfluensan??????????

Idag blev det en "tråkig" start på dagen.
Jag lyckades väl försova mig.... IGEN!
Jag vaknade med ett ryck... tittade på klockan och då var
den 06.32... hjälp... det är ju då jag oftast åker till
jobbet... och nu så vaknade man inte förrens den tiden.
Och som vanligt, så stressar man för att komma iväg så
fort som möjligt..... och den känslan följer med en hela dagen.

Efter jobbet var jag förbi hos Lina och kidsen.
Hon hade redan främmande av sin lillasyster och av min mamma.

När jag kom hem, så låg Hasse däckad.
Han mår skitdåligt.... han har ont i huvudet, är yrslig, mår illa,
har spytt, febrig och matt.... hmmmm... svininfluensan?????

När Johanna kom hem från skolan, så berättade hon att hon
mådde inte bra... hon var yrslig, ont i huvudet, illamående och
helt matt.... hmmmm... verkar vara samma baciller/virus som
Hasse har drabbats av........ svininfluensan?????

Snart ska jag iväg på akvarellkursen.

I måndags skaffade jag mig nya halsband åt mig.
Här kommer en bild på dom..... fina va???


Trackback
RSS 2.0