Tacos....

Idag har jag fortsatt med att plocka och städa, men
det går såååå sakta för mig. För jag har fortfarande
problem med yrsel.... så det blir inte så mycket gjort när
man hela tiden måste avbryta städningen och sätta sig och
slappna av... så att yrseln och illamåendet försvinner.
Så idag hinner jag inte sätta upp mitt adventspynt.... för
jag ska fortsätta imorgon med att röja upp lite och städa.
Så förhoppningsvis hinner vi få upp adventspyntet
imorgon förmiddag eller eftermiddag.

Idag, senare på eftermiddagen var jag och Hasse en snabbis
förbi hos brorsan och dom. Jag var dit med lite raggsockor,
vantar och sånt... som jag rensat ur Mattias korgar.
Molly talade om för oss att Nellie var hos tomten... och att
hon hade åkt bil dit.... alltså Tomtelandet i Mora.

Sen fortsatte jag och Hasse våran färd mot Ludvika och Willys.
Vi var dit och storhandlade.... nja, kanske inte riktigt... för
vi handlade mest det vi behöver de närmaste dagarna och sen
köpte vi sånt där som har tagit slut... typ toapapper, schampo, tops...osv.
Men det blev ändå så mycket, så man kan tro att vi hade
storhandlat för flera veckor.

Mattias ville ha tacos till kvällsmat, så då fick det bli det.
Mmmmm... det är ju så gott!!!







Trackback
RSS 2.0