Min drömresa.....

Brrrr... usch, vilket ruggigt, kallt och blött väder
vi har idag.
En sån här dag är det lätt att dagdrömma sig till
ett varmare och soligare ställe.....

Här kommer min dagdröm... som jag skulle
kunna tänka mig att ha istället.... för tillfället.




Jag skulle kunna tänka mig att vara här....
Bo alldeles vid havet... och ha en egen pool att hoppa ner i när
man kände för det...




Sen skulle ena delen av poolen ha en liten grotta med ett
vattenfall.....





Det skulle vara ett lungt och harmoniskt ställe... inte något typiskt
turistställe... utan ett ställe där man bara ÄR... för att få stressa av sig....
Stranden skulle vara som den här.... åh, vad ljuvligt!!!!




Sen skulle jag unna mig massage varje dag... ja, eller så fort som
jag kände för det. Tänk att få en skön massage vid stranden... höra
vågorna...känna varma vindar mot kroppen....




Jag skulle frossa varje dag med en massa solmogna exotiska frukter.
Dom skulle vara alldeles dagsfärska... mmmm, vad gott!!!!




Jag skulle tillbringa mycket tid på stranden.... för jag älskar havet.
Jag skulle gå på den mjuka lena sanden efter stranden och leta efter
snäckor och stenar... njuta av att känna vinden i håret och
den speciella havsdoften.....




....... sen skulle jag klättra upp på denna palm och sitta där och
bara titta ut mot havet.... och sen när jag kände för det hoppa ner i
vattnet och BADA.....




...... sen skulle jag även se till att ha en hängmatta som jag hade
tillgång till. Där skulle jag ligga och vila mig... eller läsa en bra bok...
eller så skulle jag bara ligga där och njuta av en massa....



...... exotiska, goda, härliga och kalla drinkar!!!!!
Mmmmmmmmmmm......!!!!!!




Jag skulle även besöka detta vattenfall, dagligen.... där jag skulle
simma runt och stå under vattenfallet.... och bara njuta av
fägelsången som skulle höras, där i skogen....




Eftersom jag ÄLSKAR att vara i vatten... bada och dyka, så skulle
jag ju även varje dag åka med en båt till olika ställen och snorkla
och titta på den underbara färggranna världen som finns under vattnet....
och förundras av vad mycket fint det finns....











Varje kväll skulle jag sitta någonstans... av alla mina favoritställen
på stranden... och njuta av den fantastiska solnedgången.
Och självklart skulle mina nära och kära vara med mig på denna
underbara drömresa.





Trackback
RSS 2.0