Många prövningar......

BRRRRrr-rr-rr-r-r-r..... imorse var det kallt när
jag vaknade. Termometern visade på 16 grader...bbrrr..
inne alltså.

Men för cirka 2 timmar sen vart allt klart med pannan, så
Hasse satt på elpatronen... så ikväll ska det väl inte vara
så kallt här inne.... ja, om allt funkar vill säga... peppar, peppar...
Kan hända att elementen måste luftas ur.... men det vet vi
inte förrens när det börjar bli varmare här inne.
För om vissa element inte blir varma, så är det för
att det är luft i dom.

Jag kom ej iväg till jobbet idag heller.
Varför?
Njaa.. det är väl kanske lite mindre trevliga saker att skriva om,
men jag gör det ändå.
Jag har enorma problem med rikliga blödningar...ähum... ja,
ni vet... "lingonveckan"... tror jag i alla fall... men det kan
vara något annat också.....
Och detta innebär att jag måste byta kläder många gånger
under dagen... ähum.. och att det blir många "olyckor"
där jag befinner mig.
Jag har aldrig haft det så här... någonsin... och jag vill
inte gå in på detaljer om hur det är nu.
Men det är VÄDLIGT JOBBIGT... och obehagligt.
Det enda positiva är väl att Always och Ob gör en
jättevinst på mig, just nu....
Jag har haft så här i en vecka nu och det blir inte
ett dugg bättre. Så idag var jag till vårdcentralen på jourtid
och fick träffa en läkare som dels skrev en remiss till gyn och
som själv gissade på att jag kanske är på väg in i menopaus.
VA!?!?!!!!! Men hallååå.. jag har ju nyss fyllt 40 år.
Redan???? Ja, det var inte omöjligt enligt läkaren....
Så han skrev ut hormontabletter som jag ska äta i 10 dagar
för att stoppa blödningarna för denna gång.
Sen får tiden och gynbesöket visa vad problemet kan vara... suck.

Jaa-a... jag blir så trött på allt... jag tycker att det är något hela tiden...
SUCK... undra hur många prövningar man ska gå igenom här i livet????
Någon gång måste man väl ändå slippa dom... ett tag i alla fall?



Kommentarer
Postat av: Teresa

???

Men vad är det du har "åkt på " nu då???

Jisses..... läkaren hade ingen kommentar om att det beror på övervikt...det är ju det klassiska..... ävennär det kommer till hormonella problemas....suck

Hoppas du mår bättre idag...

Ses vi i helgen ?

kram :o)

2009-10-02 @ 20:33:33
Postat av: Jaana

Teresa: Nej, inget om vikt snack... för ovanlighetensskull.



Jag är inte bättre ännu i alla fall...så jag vågar inte säga något om att träffas... ännu.



Kram!

2009-10-02 @ 21:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0