Betty och Housewives.....

Efter jobbet idag var jag så trött att det gick inte
att hålla ögonen öppna... hur jag än försökte.
Så jag somnade sittande på soffan, framför tv:n.

När jag vaknat till liv igen, så åkte jag och Hasse
ner till Konsum och handlade.
Det var inte så mycket folk i affären... och det är
skönt... då slipper man trängas i gångarna och sen
framför allt att man slipper köa till kassan.

När vi åkte hem från Konsum, hoppade jag av vid
brorsan och dom och hälsade på dom ett tag.
Jag kom hem för ca 20 minuter sen.

Men jag ska snart åka igen... för jag ska hämta Mattias
från Heros. Han är och tränar handboll.

SEN.... sen är det dag igen... ÄNTLIGEN!!!!.... för min
tv-kväll.... i 2 timmar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0