STRESS.... inte bra....

Min dag börjde bra idag ....NOT!!!!




Jag lyckades väl försova mig idag... gissa om man blir
stressad av att se att man har ca 10 minuter på sig, tills
man börjar jobbet????
Och även om man vet att inget... och då menar jag verkligen
INGET....blir bättre av att man stressar, så gör man det ändå.
Oftast så blir det ju mycket tok av det man gör under stress...
och ändå så gör man det.
Och oftast så har man den där stresskänslan med sig
heeeela dagen..... i alla fall jag.

När jag satt mig i bilen till jobbet så var jag stressad....och
det resulterade ju att man inte var riktigt uppmärksam
på allt..... och i mitt fall var det denna som jag "glömde"
att uppmärksamma...



Jag satt väl och flippade med olika radiokanaler och
samtidigt slängde jag en blick på hastighetsmätaren....
den visade strax under 100 km/h....
Och när jag tittade upp på vägen igen, så var den där
jävla kameran bara där... och det sa KLICK!!!
Fy faaaan... vad onödigt!!!!
Jag brukar ALLTID ha koll på dom och anpassa
hastigheten i god tid... men icke denna
morgon... och det pga av STRESS.
Så få se om och när man får en "fin" bild på
sig själv, med posten... och med den dyra "fotoavgiften"
för den jävla onödiga bilden????




Sen har jag haft en sån "tur" idag... att jag har en
jävulusisk huvudvärk ... inget piller ha lyckats ta bort den...ännu.
Säkert är det min "braiga" start på dagen som
framkallade huvudvärken....


Men en trevlig händelse har det varit idag.
Jag och Johanna lunchade ihop idag.
Jag "hann ej" ta med mig någon lunch idag och Johanna
fick sluta skolan till lunchen.
Så då var vi iväg och åt.....



..... grekisk lunchbuffé på Akropolis i stan.
Ingen av oss har varit där förut. Det var helt okej... gott!!!


Sen ska jag faktiskt avsluta denna dag med en rolig sak.
Det är nämligen dags igen att gå på akvarell-kursen.... jippieeeyy!
Så om en halvtimme sitter jag och försöker måla av något
som våran lärare har med sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0