Julmust....

Idag är jag TRÖTT och UTMATTAD!!!!

När jag kom hem från jobbet, så sov jag hela
eftermiddagen... fram till kl. 18.00... och då var jag
inte ett dugg piggare.... och jag är fortfarande lika trött.
Men jag ska alldeles snart gå och lägga mig....

Men efter att jag vaknat till lite, så skjutsade jag Mattias
ner till Heros på handbollsträning.
Sen var jag till Konsum och handlade.
Och gissa vad jag såg där???
JULMUST!!!!
Jag kunde inte hålla mig... jag var tvungen att köpa
mig en flaska....för det är ju så GOTT!!!

När jag kom hem från affären, stoppade jag musten
i frysen så att den skulle bli snabbt kall.
För jag tycker att den ska drickas KALL!

Efter att jag hade varit och hämtat Mattias från
handbollsträning tog jag ut musten och hällde upp ett glas.
Åh, det var så ljuvligt gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0