"Mysstund" på jobbet....

Imorse var jag till sjukgymnastiken och tränade, innan
jag åkte till jobbet.
På jobbet idag hade vi en "mysstund" med AO-chefen...
alltså chefen över våran chef.
Han ska nämligen sluta efter nyår... och det tycker
vi ( vi var 7-8 st ) är så synd.
För han är så bra... trevlig... rolig...osv.
Han är motsattsen till en stel kavajnisse.
Som sagt... vi var några som hade köpt present till
honom... och några skämtsaker.
Sen hade en av oss gjort en supergod smörgåstårta som
vi smaskade och åt av.
Ja, vi hade det trevligt.

Efter jobbet somnade jag sittande på soffan... när jag tittade på tv:n.
Jag fattar inte att jag kan vara så trött....

Ikväll kommer Johanna hem från syrran sin.
Skönt att få hem henne igen... jag har saknat henne.

Ikväll är det även min tv-kväll.
Jihhuuuuu.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0