Nu är det nervöst....





Usch, vad nervös och orolig jag är just nu.... för just nu är
Johanna inne i hovet på konserten... alldeles ensam... och ändå inte... för det är ju
flera tusen människor där.
Hon ville prompt ha en parkett-ståplats....framför scenen.
Jag försökte att hon skulle ha en sittplats... men det var hon inte ett dugg
intresserad av... för ska man gå på konsert så ska man ju stå
där framme bland allt folk och ösa med....tycker hon då.
Medans jag skulle ha känt mig liiiite tryggare om hon hade
haft sittplats... för där är det ju inte samma trängsel osv.

Oj, fick precis ett sms av Johanna..... - Det är så jävla nice!, skrev hon.
Okej, då vet jag ju att allt är bra... just nu i alla fall.... puuuh.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Blir lite avundsjuk på henne. Det var många år sen man orkade stå och röja framför scenen. Sittplats är ett måste om man ska överleva en konsert i vår ålder.

2009-10-25 @ 08:24:41
Postat av: Anonym

Glömde skriva att det var jag,Tina som skrev.....

2009-10-25 @ 08:26:22
Postat av: Jaana

Hej Tina!



Hahhahaa... du har så rätt så.... sittplats är nog bäst för oss "gamlingar"....hahhaaa.



Kram!

2009-10-25 @ 08:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0