Seg dag....

Insperationen och orken kom aldrig till mig idag.
Jag är så trött och seg idag....

Men på eftermiddagen fick jag då så pass mycket ork att jag
och Mattias var ner till Konsum och handlade.
Sen var vi förbi hos Lina och kidsen.
Där blev det full fart på Nellie och Molly när dom
såg Mattias. Idag hittade dom på en ny "lek".
Molly och Nellie satt på en filt som Mattias drog fram
och tillbaka efter vardagsrumsgolvet.
Det tyckte "busungarna" var roligt... dom skrattade
och stojade. Dom tröttnade aldrig på att bli dragna
på filten... och Mattias tröttnade inte heller att dra.

När vi kom hem igen, så var det bara att ställa sig och göra mat.
Idag blev det bandspagetti med köttfärssås med wokgrönsaker.
Det blev faktiskt gott.
Ibland är det roligt att prova på lite olika varianter och inte
alltid göra maten på samma sätt som man brukar.


Kommentarer
Postat av: Juntti

Det var jättemumsigt!

2009-10-11 @ 19:31:04
URL: http://junttiisradioactive.blogg.se/
Postat av: Juntti

Muse?

2009-10-11 @ 19:31:47
URL: http://junttiisradioactive.blogg.se/
Postat av: Mamma

Juntti: Tack för det!

Muse... tyvärr... har ej råd.



Kram Mamma

2009-10-11 @ 21:00:02
Postat av: Juntti

det kan vara min födelsedagspresent! Eller enda julklapp!

2009-10-11 @ 21:06:19
URL: http://junttiisradioactive.blogg.se/
Postat av: Teresa

Johanna........ Vill skriva nåt men vet inte vad för att det inte ska bli fel...men...tjata inte på mamsen... var bara tvungen att få det ur systemet....

2009-10-12 @ 21:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0