Stamkund.....

Idag slutade Johanna tidigt skolan... vid lunch-tid... så
då kom hon ner till mig på jobbet och var med mig
tills jag slutade. Det var trevligt!

Strax efter det att vi kom hem, så kom mina föräldrar
förbi här hemma.
När dom gick, var jag och Johanna hem till brorsan och dom.
Och efter det var jag på fotvård.... sköööönt.

Ja, just ja.... på förmiddagen var jag till vårdcentralen... IGEN!!
Ja, det är inte klokt!!!!! Man tror inte det är sant!!!
Men, men.. tyvärr så är det sant... att jag har fått en ny
åkomma.... suck.... det är tydligen meningen att jag just för
tillfället ska "leva" på olika sorters piller.... vara stamkund
på vårdcentralen.... och ej kunna jobba lite då och då... SUCK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0